29/9-2008 Jag behöver sådan här!!!!




Jag har märker stor skillnad på att bo i lägenhet och radhus på många fronter. Bland annat när man skall städa. Jag hade räknat med skillnad när man flyttar från 2 rum och kök till 5 rum och kök..... Att det skulle ta lite mer tid å så....
Men att det skulle vara så läskigt att dammsuga en trappa??? Sladdar å grejer att hålla reda på...... Jag får svindel hela tiden. Det måste lösas! Och jag har hittat lösningen.....



ZB2811
En sådan här sladdlös söt dammsugare för att använda i trappen! Visst är den som gjort för detta!
Ergorapido 2-i-1 heter den och finns i flera roliga färger! Kanske något att önska till jul! (dags att vara snäll)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0