Till min sambo snickaren......




Min kära sambo är en händig kille......
Han är ju faktiskt möbelsnickare i grunden och numera jobbar han som snickare. Han älskar att börja renoveringar och han fixar och trixar. Alla dom där stora grejerna i början, de e kul att greja med och jag ska hälst inte ens vara med för jag bara stör med mina frågor..... Men så kommer vi dit där vi är idag! Med lite små plock och fix. Det blir bara liggande. Jag lovar han skulle hällre starta i sovrummet, före han tog tag i det sista i vardagsrummet så att det skulle bli färdigt! Så nu tänkte jag göra en lista till han!

  •  Hänga lampan centrerat över matbordet och fixa sladden!
  • Fixa sladdlist mellan tv och soffa!
  • Fixa glaset som skall vara i dörren in till köket!
  • Följa med och shopa mys grejer till rummet!
Här snickarn! Nu har du något att göra innan du kan börja riva inför sovrummet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0